Tröttsamt!

Uuuu va trött jag blir när jag loggar in och ser att inlägget jag skrev i morse har försvunnit. Det är långt i från första gången kan jag säga. Vad gör jag för fel? Skitsamma.

Har varit utanför dörren ett par timmar idag. Jagat lite grejer till jobbets sommarfest som går av stapeln på fredag. Fann 2 av 3 grejer i alla fall. Den tredje grejen hitta jag här hemma, dock är den inte perfekt som jag tänkt. Måste fråga svärfar om jag får låna den också men nåt säger mig att han inte tänkt sätta på sig den.
Egentligen skulle jag haft en fjärde sak men det fanns inte att tillgå och jag orkar verkligen inte springa runt i massa affärer. Lite skrajsen för att yrsel ska återkomma (den brukar ju göra besök när jag är på stan).

Shoppade lite till gubben med. Ett par jeansshorts. Verkar som de gick hem. Sen inhandlade jag tröjor han ska ha när han kör på bana i sommar, måste ju vara långärmat då. Ska bara se till att han provar detta inom den närmsta framtiden så jag inte spenderat nära 700 kr på kläder han aldrig prova. Eller provar men inte säger att han är missnöjd med. Gör mig absolut inget att handla kläder till han men jag hatar när det inte provas och till slut kryper det fram att det inte är bra och då har pengarna brunnit inne. Karlar ;)


Kommentarer
Postat av: Maria

Min karl får handla själv, för egen peng så blir det rätt och jag slipper stå där med tunnare plånbok med ett felköp. (Litet tips från den garvade husmodern ;))

2011-05-25 @ 19:31:23
URL: http://fyratjejerifamiljen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0