Sommarfest

Var på sommarfest med jobbet igår och hade himlansroligt! Att det regnade en stund gjorde verkligen ingenting. Humöret på alla hölls sig på topp tror jag bestämt =)

Trekamp avklarades, en trekamp som innehöll något "udda" tävlingar. T.ex. grodspottning. Grodspotting innebar att man skulle spotta en gelegroda så långt som möjligt. Man fick flera försök men...man skulle använda samma groda (alla fick dock en varsin). Kände mig ganska nöjd med att spotta nära 4 meter men det höll inte.

Var kul att se alla utklädnader. Roligt när folk spexar ut sig tycker jag =)

Nu funderar jag mest över vad som ska hittas på idag. Sms om jobb ikväll har kommit från jobbet men jag orkar fan inte. Sen tror jag älskligen nämnde nåt om Örebro i dag och hämta nån bil och äta gott på restaurang där. Får helt enkelt se vad som blir.

Men nu är jag dissad, älskligen är på flygfältet. Frågade inte ens om man vill med, illa. För han kan ju inte tro att jag kommer efter i min bil när jag drack lite alkoholhaltiga drycker igår... Är så himla nojig med köra bil dagen efter.

Ha en fin lördag

Kommentarer
Postat av: Maria

Ser en potential att spara lite pengar... Framtida fester kommer nog bara ha en groda. Mer sport. Och tänk vad pinsamt för den som biter i den innan alla har spottat!

2011-05-29 @ 18:11:05
URL: http://fyratjejerifamiljen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0