Seg dag!

Idag var det riktigt segt på jobbet. Känns som att jag inte gjort ett enda vettigt handtag på hela jäkla dagen. Men jag vet att jag gjort i alla fall 5 vettiga saker. Dock är det alldeles för lite för att fylla ut en 8 timmars arbetsdag. Det är för lite för en 7 timmar dag också (flexa hem då) men men de sägs att man ska njuta av dessa dagar.

Jag hade nog gjort det om det var fredag och det snart var helg men när det är måndag morgon och man behöver en spark i arslet då är det inte kul.

En rolig nyhet spreds på jobbet tidigt i morse. Kollegan K´s bebis hade valt att komma ut till stora världen under natten. Stor GRATTIS till dig och familjen till lilltösen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0