Iphone - dåligt val?

Alla telefonförsäljare tror jag jublar ut "Åh Linda har skaffat ny mobiltelefon så nu telefonterrar vi henne!".

Sedan jag köpte Iphonen har telefonen gått varm av telefonförsäljare som börjar samtalet "Jag vill bara berätta att jag inte ska sälja nåt till dig utan det är ett gratis erbjudande, visst känns de bättre då?". Man hinner inte ens svara förrän de maler på om ditten och datten. Inte får man en syl i vädret förrän efter 1-2 minuter heller för de pratat konstant och inte hör mina försök att avsluta samtalet.

Detta gratis erbjudande som innebär att de skickar hem grejerna till mig direkt till dörren och allt jag behöver betala är porto. Gud så generöst! Nej fan va illa att man hamnat på topp tio listan (känns det som) bara för man skaffat en ny jävla telefon.

//Bitterfittan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0