Flitig

En och en halvtimmes träning är avbockad igen. Idag är jag riktigt trött i kroppen, framförallt armarna nu i efterhand. Men gött är det när det är klart. Riktigt gött. Blir lite stolt över mig själv faktiskt.
Ännu mer stolt blir jag när jag genomför DEN övningen som jag HATAR för jag känner mig som en elefant när jag gör den. Min träningskompis kom och bara för hon kom tänkte jag seriöst hoppa över den. Men körde den fort som fan för att hinna klart med den innan hon värmt upp och kom ner tillbaka. Jag misslyckades. Hon fick se elefanten in action. Hon tyckte övningen såg rolig ut. Det är den inte...

Det var söndagen så här långt dagen efter jordens undergång.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0