Dimma

Det kändes allt märkligt att vakna idag. Innan jag gick och lade mig imorse kollade jag återigen mobilen för att se om det verkligen var sant att Hampus somnat in. Det var sant då också...

Känns märkligt.

Minns en fest vi hade hemma hos mig i skogen när vi gick i 9an. Vi körde straffpoker. Hampe förlorade. Straffet---ett sugmärke. Hampe hölls ned efter en hel del jagande. Jag fick "äran" att göra sugmärket.
När mina syskon och pappa kom hem senare på natten undrade min lillasyster vad som hade hänt med Hampes hals var på han svarar kort och gott: "Jag är allergisk mot cocacola".
Han körde det även i skolan på måndag. Inte så trovärdigt då de flesta visste att Hampe drack en del cocacola.

Men nu har han fått somna in. Lämnat alla hemskheter i kroppen bakom sig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0