Bränd

Underbara måndagsväder. Har spenderat ca 4 timmar ute i solen tillsammans med en god vän och en kortlek. Kortspel efter kortspel har avverkats. Solen värmde gott. Nu har jag fått lite färg. Dock inte brun. Men kanske blir om jag har tur.

Förkylningen jag åkte på måste ha varit typ ett 48 timmars virus. Blev sämre och sämre tills det nådde en kulmen. Vaknade på söndagen och var tempfri. Dock helt slut i kroppen, igentäppt i näsan och tjock i halsen. Minsta ansträning resulterade i att jag blev sjösvett och tvingades lägga mig vila. Tur att jag sjukskrev mig. Hade ju inte orkat lyfta ett finger på jobbet annars. Men framåt kvällen började det räta upp sig.

Imorgon är det tillbaka till verkligheten igen. Jobb alla dagar fram till fredag. Dock är det två korta utbildningsdagar.

Hoppas ni som är ledig får en lika fin dag imorgon som den har varit idag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0