Helgledig

Två ynka arbetspass har avverkats denna veckan. Men på nåt känns det mer än tillräckligt. Mår mycket bättre än i början av veckan men halsen knackar ännu.
Nu har jag tittat på 101 sätt att åka ur en gameshow vilket har fått mig att skratta. Skrattet leder till extremhosta. Sedan hände nåt nytt roligt mitt i hostandet så det övergick till skratthosta för att snabbt återgå till extremhosta. Men det var det värt. Jag har nog låg nivå på min humor idag helt enkelt.

Idag fick jag en liten förfrågan från the big boss. Kan bli spännande.

Nu ska jag bara njuta av helg. Att vara ledig utan feber. Va social o go mot sambo för det va ja ju tydligen inte när jag hade feber... Mycket märkligt.... är man inte social när man ligger som en dö sill i soffan eller sängen?

Trevlig helg alla vänner!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0