121,5 timmar

Nästan så man skäms över att säga det, men jag har tog helgen kl 1530 idag. Rubriken syftar till hur många timmar det ska passera från 1530 idag tills mitt nästa jobbpass anländer. Känns gött på ett sätt att vara ledig i lite över 5 dygn. Men sömn behöver ordnas till. Men sen inser man snabbt att om jag lyckas få in en bra sömnrytm och vakna utvilad kommer det sabbas lika fort när jag börjar jobba. Nästa vecka ser ut på följande sätt:

Tisdag: 17-02
Onsdag: Ledig
Torsdag: 17-02
Fredag: Ledig
Lördag: 14-22
Söndag: 14-22

Som ni förstår förstörs rytmen av 17-02, eller jag ska väl inte måla fan på väggen redan men sist hade jag jättesvårt att varva ner och somna när jag kom hem. Och blir det så igen så blir de inte roligt. Sen om man skulle komma till jobbet och berätta att man sovit länge, en stund in på sen förmiddag/lunchtid blir det väl snack om det igen (om fel person jobbar vill säga). Äh skit samma! Jag älskar verkligen mitt jobb så kass nattsömn i perioder får jag väl leva med :D

Tror jag ska unna mig att göra en nagelförlängning nu när jag är långledig och lägga på nå snyggt lack.
Hoppas på fint väder imorgon så en långpromme kan avklaras med Sara.

Trevlig helg allesammans!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0