Plötsligt blev de fart på´na

Ja, men visst fick jag lite fart på mig till slut.
Har rensat ur alla mina väskor och lagt i ordning den som skall användas. Plockat undan och gömt alla andra.
Sen blev jag sugen på att baka. Helt plötsligt är man i affären och handlar.
Mitt upp i allt kommer jag på att jag ska köra ugnspannkaka så det finns mat imorgon.
Vips så är pannkakan klar och första plåten med Dumlemuffins står i ugnen.

Hade visst lite bråttom när jag klippte till dumlekolorna. Fingret fick sig ett klipp också.

Det är lite intressant det där med smärta. Jag ser att jag klipper mig i fingret och tänker "ojsan hoppsan jag klippte mig visst i fingret" en microsekund senare tänker jag "jag klippte mig nog inte trots allt...smärtan kommer...ja jag klippte mig!". Ajaj.. men nu har jag ett Hello Kitty plåster på fingret så nu är allt bra igen ;)

Disken är undanröjd. Bara å passa muffinens och invänta gubbarnas hemkomst... Dsv Lindas dag är över...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0