Bug Run

Återigen på hemmaplan. Har landat en lite stund nu. Ska bli skönt att ta en dusch alldeles strax. Visst det finns dusch möjligheter därnere men man kommer känna sig mer sunkig efter än innan. Duschen blir skitig direkt dörrarna slås upp tror jag bestämt.

Vi anlände till Mantorp stadion bra många timmar senare än vad som var planerat. Tror vi for innan för grindarna 2355 på fredagskvällen. Började åka hemifrån kl 16. Många stopp senare var vi äntligen framme. Blev söving direkt när vi kom fram i stort sett.

Helgen har fortlöpt fort. Roligt har jag haft, mycket bättre än de andra åren vill jag lova!
Tror stället lockat mindre folk i år men det var folkfest som vanligt i alla fall.

Fick gosa lite med en lite gutt på 11 månader idag, han dissa mamma till förmån för mig när han blev trött idag. Hur go som helst! Gnugga hela sitt ansikte mot mitt.

Allt jag orkar skriva just nu.

En lite rolig grej. I år delades två pris ut till en grabb på 10 månader å 3 veckor. Han vann årets Innovation och Årets Buggy. Han hade lite hjälp av pappa ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0