Annoying!

Gubben är hemma och är sjuk. Gött tänkte jag då när jag vaknade. Nu kan jag åka och träna innan jobbet. Hade inte hunnit göra det annars då svärfar lovat en fd granne att jag var hemma idag så han kunde lämna tillbaka saker han lånat.

Nu sket det sig i alla fall. När jag packat väskan och hoppat i träningskläderna begav jag mig ut i bilen. Vred om nyckeln och bilen var tvärdöd! Jävla baklucka som inte stänger sig, vilket leder till att lampjäveln i taket lyser och drar ström. Man måste fan använda övervåld för att få den att gå igen. Detta glömmer jag varje gång då jag inte är en flitig användare av bakluckan....

Skulle kunna låna gubbens bil till gymmet men då måste jag tillbaka hem med den innan jobbet och då blir det alldeles för stressigt. Tar ju minst 1,5 timme i gymmet. Sen duscha, klä sig, blåsa håret och sminka sig vilket också tar sin lilla tid.

Nej, får bli att slåss med alla andra på gymmet imorgon efter jobbet helt enkelt. JÄVLA SKIT!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0