Top buy!

Idag gjorde jag och Sara värsta klippet när vi intog Bergvik. Jag har länge suktat efter detta, Sara likaså. Sara fick bidrag till dessa i födelsedagspresent i april men har skjutit upp köpet flera gånger. Men idag skulle köpet ske! Sara klev fram och haffa en expedit och bad om att dessa i rätt storlek. Provade men de kändes inte helt hundra.
Jag kliver förbi en rea hylla och vad hittar jag där?! Jo, jag hittar de där skorna i annat material på rea!

Sara blev lycklig, likaså jag som inte tänkt köpa skorna överhuvudtaget. Priset var 699 kr istället för 1399. Materialet var Goretex istället för vanligt "gympadoj"material. Bara de var ju toppen.
Sara hade dessutom 25% rabatt på sitt hela köp. Vi vandra mot kassan med varsina skor i näven. Nöjda som fan. Sara betala sina och lämna kassan. Jag lade upp mina och skulle betala när tjejen i kassa frågar om jag inte är kompis med Sara vilket jag jakar. Hon tyckte vi skulle slagit ihop vårat köp så jag också fått 25 % rabatt. Sen ropar hon tillbaka Sara så vi drar hennes kort igen och även jag får 25%.

Så nu är vi glada ägare till ett varsitt par Reebook Easytone skor som vi enbart gav 524 kr st för. Vi är nöjda! Hoppas bara att vi kommer gilla skorna lika mycket när vi gått i dem ett tag.

Har shoppat lite barnpresenter idag också till söta Saga som blir 5 år imorgon. GUD va stora de där barna i Degerfors blir. Saga är TOKIG i musse pigg och har varit det i flera år. Därav får hon en klänning där musse och mimmi pigg dansar samt matchande leggins till. Sen får hon en mimmi pigg nessecär men mimmi nagelack, mimmi borste, musse body spalsh, samt två duschcremer. Tror nog jag och min älskling kan vinna tösen kärlek ganska snabbt efter detta.

Saga och hennes storasyster Alice brukar nämligen bli grymt blyga för oss varje gång vi kommer då vi inte träffas så ofta.

Nu har jag berättat om min skolycka så nu ska jag lämna datorn igen =)

Kommentarer
Postat av: Maria

Hurra för fynd!

2011-07-02 @ 19:05:25
URL: http://fyratjejerifamiljen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0