Sömn

Att jobba nätter sätter sina spår. Speciellt när man sover dåligt när man vakar av. Somnade en sväng kl 19 igår och sov i en kvart. Vid 21-tiden vaknade jag en gång i kvarten fram till kl 22 ungefär.
Men när klockan var sovdax gick de fan inte att sova. Har legat och vridit mig. Har vaknat vid 10 tillfällen minst under natten. Först när sambon lämna sängen vid 7-tiden slockande fröken.
1418 visa klockan när jag vakna. Irriterande. Men men nu är det helg så det är väl skit samma egentligen. Ska jobba en natt på måndag med så jaja skit samma.
MEN det är nästa vecka jag gruvar mig för 2 nätter inför en a-tur. Ojojoj säger jag bara..

Men nu skiter vi i det och firar helg i regnvädret.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0