Semesterbrist

Får nog lov att bli tidig sänggång ikväll. Känner redan att det är svårt att hålla ögonen uppe trots att jag bara varit uppe strax över två timmar. Visst har nattjobbat så lite dåligt med sömn har det varit men måste ställa om dygnet.
Är trött på sömnlösa nätter och bortsovna dagar. Nu är jag trots allt ledig ända tills lördag då jag förärats med en underbar A-tur. *suck*
Första gången på över 2,5 veckor jag tvingas ur sängen så tidigt. Har ju mer ofta inte ens kommit i säng vid den tiden senaste tiden.

Ångest har jag inför kommande vecka också när det gäller jobb. Försöker förstränga det men det är svårt... Jäkligt svårt. Men snart snart är det semester! Måste bara överleva resterande 7 monsterarbetspass...

Gnälligt värre är det just nu här på bloggen. Jag är trött och sliten. Irriterar mig på saker som jag inte borde irritera mig på. Jag behöver va ledig från jobbet. Att jag har jobbat över två år med knappa två veckors ledighet börjar sätta sina spår känner jag. Älskar mitt jobb men just nu står det inte högt i kurs....

Kommentarer
Postat av: Maria

Blev hiskeligt förbannad på soc igår (gissa vilken kommun?!) Så ja, jag behöver oxå semester!

2011-07-13 @ 09:22:59
URL: http://fyratjejerifamiljen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0