Klart =)

Städat och städat. Blev lite mer städat än jag tänkt mig men samtidigt så blev de inte städat där jag tänkt mig =P
Har i alla fall röjt av (dammat, dammsugit, plockat och skurat) i sovrummet, vardagsrummet, "hobbyrummet", två hallar samt två toaletter. Hade inte tänkt städa så mycket men men killarna får det lyxigt imorgon när det enbart är entren, köket, svärfars sovrum och en minihall kvar och städa. Inte riktigt rättvist när man tänker på att dem är två.
Men jag är alldeles för snäll eller så gick det av bara farten när man höll på.
De får iofs tvätta också men det är ju inte direkt så att de behöver cykla igång maskinen utan bara stuva in, mata tvättmedel och trycka på knappen. Sen får man hänga den också.

Har hunnit med att handla, lämna in gamla läkemedel och lämna jordgubbsgrejer hos älskligens farföräldrar.

Nu ska jag vila lite på soffan...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0