Gästspelar

Har varit en väldigt ineffektiv dag idag. Älsklingen ringde och väckte mig vid 11-tiden då han hittat intressanta lägenheter. Bra att han ringde då, var verkligen tid att kliva upp då även om jag somnade först efter kl 3 i natt.
"Syngga" till mig lite snabbt. For till apoteket innan jag åkte till gymmet och körde ett intensivt pass.
Höll på att göra en grej på gymmet idag som hade platsat i ett tv program för roliga hemmavideos. När jag gick på bandet så visades en sjukhusserie på tv och jag blev väl lite inne i programmet. Benen rörde sig men inte lika snabbt som bandet tydligen för huxflux så slog jag hälarna i kanten på bandet. Dvs jag var nära att trilla av. Fick pinna på lite snabbt för att få upp tempot igen och undvika en rejält pinsam situation.
Efter gymmet blev det handling.
Därefter har jag fan inte gjort ett jota! Har vilat mig i form inför jobbnatten. Blir lite som att gästspela. En ynka natt sedan ledig fram till helgen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0