Doughrapids

Dagen har spenderats hos mor i Degerfors.
5 år kalas för Saga. Ojojoj va tre ungar kan föra väsen!
Okej det var fyra ungar totalt och alla förde väsen men en gråtan bebis är inte lika illa som en 3 åring, 5 åring och 7 åring som gapar för fulla halsar. Pust va trött och matt man blir i skallen alltså.

Min lillasyster lyckades söva bebisen. Är faschinerad över hur bebisar kan sova i typ precis vilket jäkla oväsen som helst och i vilken jäkla ställning som helst. Denna bebisen hade en förkärlek till att sova och vaggas halvstående i famnen.

Jag köpte mig ju en extern hårddisk igår för att tömma gamla datorn. Gamla datorn skulle levereras till min lillasyster idag. Ajdå! Typ 5 timmars stress arbetet till ingen nytta, glömde ju givetvis datorn hemma..

En rolig sak leder dock detta till. Syrran kommer till stan imorgon så vi ska luncha ihop =) ME LIKE!

Ska nog snart kleta xylocain på mina svullna myggbett och lägga mig.
Tidigt träningspass imorgon är det som gäller.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0