42

Nu återstår "bara" 42 timmars jobb. Tänka positivt snart semester! Men just idag är det svårt. Jag ser bara den där jävla morgonturen på onsdag. Men bara jag kommer upp ur sängen så kan väl jag vara en halvdöd människa.

Sovit ganska gott efter föregående natt i alla fall. Kunde väl gott sovit en timme till men ibland vill inte kroppen (läs urinblåsan) det hjärnan vill men men 7 timmar är bättre än 4.

Dagens middag är påbörjad. Ost- och skinkpaj. Degen står och myser i kylen för tillfället. Sambon vilar middag så jag tar det lite lungt med matlagandet så han får vila en timme i alla fall.

Tänkte att svärfar skulle komma hem och koka lite kaffe åt mig också. Har ingen lust att fixa det själv *lata jävel*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0