Vaccination?

Ibland är min älskling väldigt mycket tidsoptimist. Idag hade han läkartid kl 8 och jag tänkte hänga på och lämna uppföljningsprover. Vet ni när han knuffar på mig och ber mig gå upp???? 0752! Men hallå! Det tar iaf 5 min att åka till vårdcentralen och sedan ska man klä sig och i mitt fall sätta upp och dölja ett trassligt hår samt skrapa bilrutorn.. Hur tänkte han här? "Man ska ju utnyttja en sovmorgon så mycket som möjligt".
Han är rolig min karl. Fort gick det i alla fall så lite sen blev han till farbror doktorn. Ut kom han med en antibiotikakur mot hälsporre och muskelinflammation.

Själv får man svar på om man har Hepatit B, C eller HIV i slutet av veckan eller nästa vecka. Skulle jag mot förmodan ha detta så kommer gubben få sig en rejäl omgång skulle jag tro för patienten var ju blank.
När svaret kommer ska jag boka tid för den där vaccinationen som chefen bjuder på. Känns som jag är ett lönsamt objekt att vaccinera. Ger ju lite trygghet också.

Snart blir det en snabbis till stan. Ska ordna så morbror äntligen får en fungerande DVD skiva med Rolandz. Den han fick i julklapp var tom tyvärr. Han väntar med spänning.
Sen blir det besök hos mormor och morfar och efter det tjöt med Marre.

Kommentarer
Postat av: K

Di där karlarna....voj voj. :-o

2011-01-27 @ 08:41:39
URL: http://skorpsmulorochsandaletter.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0