På plats

Ja, när är sängen på plats och nybäddad. Dock gick de inte helt smärtfritt. Huvudgaveln trillade när jag monterade isär sängen och klippte till mig över vaden. Ont som fan gjorde det. Sen när jag och älsklingen skulle lägga i den sista madrassen sa jag "nu kommer jag klämma handen" samtidigt som jag tog dessa ord i munnen släppte han sin del av madrassen och mycket riktigt handen klämdes. Framförallt lång- och pekfingret som nu är lite lätt blåa och svullna över nedre leden (proximal interphalangeal).

Diskuterade lite med gubben när jag tyckte han skulle flytta sitt databord. Han va inte lika sugen på det. Vi kom fram te att det kan vänta. Ska ju trots allt på lägenhetsvisning nästa vecka och gillar vi den och vinner budgivningen blir de ju snart flytt =) De som bor där nu ville ju trots allt bli av med den redan 10 dec.

Trevlig fredag kväll...

(av någon märklig anledning blev allt kursivt...)

Kommentarer
Postat av: Maria

Lägenhet?!

Åh, vi måste pratas vid under veckan, jobbar hur mycket som helst så vi stöter väl ihop =)

2011-01-09 @ 19:17:28
URL: http://fyratjejerifamiljen.blogg.se/
Postat av: Linda

Jobbar du imorgon så kan vi prata. Sen är jag lååångledig! =) Kommande vecka jobbar jag ju mer.

2011-01-10 @ 19:02:18
URL: http://mylifemymove.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0