Nyfikna??

Skulle tro att kanske två kollegor är lite nyfikna i alla fall angående hur det går med lägenheten.
Gubben och jag har inte kunnat pratat om lägenheten riktigt ordentligt förrän igår natt pga att gubben haft massa annat för sig.

Vi har i alla fall fått lånelöfte utan några som helst problem vilket känns riktigt skönt. I natt när vi pratade så fick jag inget vettigt svar på om vi skulle lägga in ett bud eller inte men samtidigt ligger han och inredde lägenheten och sa att han ville bo där. Vi kom dock inte fram till vad vi skulle buda förrän han somna.

Jämt nyss sa gubben i alla fall "Vi köper den där lägenheten". Så nu är det bestämt. Ett bud ska läggas in imorgon.
Mäklaren ringde mig tidigare idag och lovade att ringa upp mig i eftermiddags. Hon berätta även då att det kommit ett sällskap till efter vi lämnat lägenheten och de skulle höra av sig i eftermiddags. Det var efter det samtalet hon skulle höra av sig. Det konstiga är ju bara att när vi åkte så hade lägenheten varit nedsläckt ett bra tag så man kan ju undra om det verkligen var ett sällskap till. Men vem vet de kanske haffa henne i bilen.

Men nu vet ni i alla fall, imorgon blir det budläggande. Bara att vänta och se.

Kommentarer
Postat av: Anna Lomarker

Följer detta med stor spänning kära kollega! Men du verkar ha en smart svärfar, var lite kalla nu.

Kram

2011-01-14 @ 20:03:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0