Jobb jobb

Har varit vaken sen strax innan kl 7. Är man ändå pigg när älsklingen går till jobbet finns det ju ingen anledning att ligga kvar och somna om för att sedan vara stentrött när klockan ringer kl 8. Så jag sprätte upp och skickade han till jobbet. Har inte gjort många knop ännu men jag har iaf fått mig en dusch och lite havregrynsgröt i magen. Längesedan jag åt det har glömt att det faktiskt kan vara gott. Får nog försöka göra det till en vana. Gillar ju ändå inte att äta mjukt bröd vilket ofta leder till frukostslarv här hemma.

Nu har jag suttit och knopat lite med utbildningsmaterial inför flytten till nya huset. Den tiden jag behöver fanns inte på jobbet igår och ikväll vet man ju inte hur det ser ut. Sen har jag bara två arbetspass kvar innan jag ska utbilda kollegorna. Sen vill ju hon som ska hålla i utbildningen andra gången få informationen också så hon kan titta på den och säga sitt.
Sen ska jag göra lite lättare "bruksanvisningarna" som ska finnas tillgängliga brevid maskineriet. Kommer nog dröja ett tag innan det sitter hur man ska göra. Blir ju mycket nytt i det nya fina huset.

Snart ska jag försöka mig på att skaffa mig ett ansikte, sedan blir det en tur in till banken innan jobbet.
På återseende.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0