.....

Under nattpasset var jag men om en sak jag inte riktigt kan få ut huvudet. Det var inget farligt eller så. Mer en lite snopen/chockerande/generande upplevelse. Det kommer försvinna ur huvudet. Jag kommer nog bara fnissa/le åt det ett tag till.

Wii passet fungerade någorlunda idag. Det hängde sig inte men kontrollen hade lite dålig kontakt med mottagen vilket väckte irritation hos mig. Men va gör 5 extra repetitioner på bicepsen?? Rolig och förjäkla svettig var det. Man tror ju inte det men det va jobbigt. Kul att de kommit med ett träningspel där man har ett gummiband som redskap. Känns ju verkligen att det tar i och med motståndet som blir.

Nytt pass imorgon kväll är inplanerat. Men först blir de lägenhetsvisning. Vi har ännu inte fått tag på bankkvinnan heller så vi har inte kunnat få nåt lånelöfte och det känns ju inte så bra men men vi löser väl det.. Eller??

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0