Dag 29 – Mina ambitioner

Detta är jättesvårt! Vad har jag för ambitioner?

En ambition jag hade länge under min studietid var att läsa vidare till demens- eller geriatriksjuksköterska. Men den ambitionen är inte lika stark längre. Jag vill ju inte jobba på ett äldreboende eller som distriktsköterska, det passar inte mig. Visst man har väl nytta utav detta på sjukhuset också men känns inte lika intressant längre.
Dessutom trivs jag ypperligt på mitt nuvarande jobb och där känns inte denna utbildning så speciellt användbar.

Fler ambitioner har jag men jag har nämt dem tidigare och orkar inte dra upp dem igen.


Kommentarer
Postat av: Maria

Hahaha, efter närkontakt med de dementa blev du som jag - totalt avskräckt kanske? Jag tar hellre fyllon, mycket hellre, de blir ju ialla fall rediga efter några timmar!

2011-01-02 @ 22:05:16
URL: http://fyratjejerifamiljen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0