Dag 28 – Det här saknar jag

Jag vet en person som jag saknar. En person som var(?) min kompis i flera år. Vi har alltid haft ett lite av och påit vänskapsrelation av någon märklig anledning. Men henne saknar jag. Hon som man alltid kunde komma till dygnets alla timmar och som var min raka motsatts. Översocial och orädd i alla lägen. Själv är man alltid osocial och på sin vakt i början av en ny bekantskap.

Sen saknar jag att inte har en ordentlig garderob till mina kläder. Saknar att inte ha förvaring till alla mina saker utan de får stuvas in i nån garderob som egentligen inte har plats men det finns inte heller någon annanstans att ha dem heller. Men det kommer ändras i år, det känner jag på mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0