110102

Nu har man testat att skriva datumet också för första gången i år. Förvånadsvärt lätt gick det.

Idag är det min fars födelsedag, hela 49 år fyller "gubben" idag. Det var inget att fira tyckte han. Får se vad det bjuds på nästa år när han fyller jämt. Undrar om grannarna drar ihop en hejdundrandes fest nästa år med. Sist så kidnappa de honom på nyårsafton. Pappa blev väldigt rörd. Roligt var det.


Den här helgen har varit oerhört seg på något sätt. Jag har sovit som en gris alldeles för länge hela helgen. Tror att det är sviter från nattjobbet i julhelgen. Har ju inte sovit ut ordentligt efter någon av nätterna utan blivit väckt av antingen väckarklocka, min älskling eller Mia. Men men så är det ibland. Så kroppen orkade väl inte med sömnbristen längre helt enkelt.

Lite action har det varit på mig idag trots den alldeles för långa sovmorgonen. En tur till Bergvik och lämnade tillbaka en av älsklingens julklappar, sedan lite kikande i andra butiker och älsklingen shoppade lite. Sen en snabbis till älsklingens farföräldrar och lämnade av v75 raden och därefter hem till min mormor och morfar och hälsade på en snabbis då min mor var där också.
Matsedel för veckan har skrivits och inhandlingen har skett. Lite komplettering måste dock göras då salladen idag var under all kritik.

Dusch och soffhäng väntar (som om man inte hängt i soffan tillräckligt). Kanske lite varma mackor ner i magen också.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0