Trötthet

Undrar va lång tid det tar innan jag blir en pigg människa igen. De senaste två veckorna har det varit mycket jobb och man har snabbvänt dygnet fram och tillbaka. Tröttheten hänger fortfarande kvar.
Firmafesten i fredags och a-turen på lördagen gör inte saken så mycket bättre vill jag lova. Tur att man inte gör så oftare. Imorgon går jag på nätter igen vilket innebär trötthet som sitter i i alla fall över helgen.

Detta med mixat schema är inte helt optimalt jämt. Speciellt inte för mig som alltid diffar in mig a-turer efter nattjobb eller diffar in en nattur mitt i en vecka. Måste verkligen bli bättre på detta. För just nu sliter det väldigt mycket på kroppen min känner jag. Orken till att träna och motionerar sinar tyvärr....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0