Ryggfiléer

Det känns det att jag har idag vill jag lova =P Men som alltid är det skönt att träning känns dagen efter.

Har hunnit med att inhandla veckans mat. Måste kompletteringshandla senare i veckan men det mesta är hemma och på plats. Jag är imponerad av mig själv också. Skrev inhandlingslistan igår, imorse lade jag den på bordet innan jag skulle åka. Väl i affären hade jag glömt lappen hemma. Fick med allt på listan förutom potatis säcken men den sket jag i eftersom jag inte orkade kånka runt på den runt hela Willys utan kundvagn. Kul när minnet inte sviker.

Kvälls jobb väntar. Sista passet på gamla Mava, imorgon öppnar vi den nya avdelningen =) Ska bli kul.

Kommentarer
Postat av: K

Wiiiiiiiiiiii!!! Då ses vi! <3

2011-02-01 @ 11:06:41
URL: http://skorpsmulorochsandaletter.blogg.se/
Postat av: Maria

Jag är glad att så många vill jobba natt, jag vill inte ha dom, för jag blir aldrig folk efteråt. Det tar def. längre tid att komma ikapp än vad arbetstidsförkortningen ger så jag skiter i nätterna.

2011-02-01 @ 19:40:07
URL: http://fyratjejerifamiljen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0