Lördag 5 februari

Älsklingen väckte mig imorse. Helt slut kände jag mig efter en natt med apkass sömn. Sov nog kanske lite förlänge efter jag vakat av eller så var det powernapen på soffan som inte var så smart.
Somnade väl efter kl 3 någonting.
Jag frågade i alla fall vad klockan var och fick till svar "åtta, halv nio". Gud va jag vill dö tänkte jag då. Knatade upp på toaletten och märker att klockan va tio över elva. Han är koll på tiden min älskling =)

Masade oss upp och lite frukost fick trilla ned i kistan. Hann inte mer än svälja den i stort sett förrän Marre ringde och meddelade att nu var hon uppe och ville på stan. Gjorde mig i ordning och åkte och hämtade upp "fyllekajan". Hon va inte helt på topp i dag men det är så det ska va när man haft kul dagen innan =)
Lång fika på Waynes. Charlotte var med också. Riktigt trevligt hade vi i min mening. Nu gissar jag att de ligger på soffan hemma hos Marre och halv sover och mofflar chips och hinkar coca cola.

Har försökt få tag på en bikiniöverdel i dag men det är inte rätt säsong för de tyvärr. Får ta och beställa en från nätet helt enkelt. Är inte så kul när man måste hålla koll på behaget när man simmar eller ska upp ur bassängen. Vill ju inte chocka nån simmare så den drunknar ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0