Flytt

Idag går flyttlasset från gamla mava till nya mava. Spännande blir det i natt minsann. Tror det kommer bli riktigt bra när allt kommit igång som det ska. Kan inte bli bättre än bäst med alla mina fina kollegor. =)

Igår gjorde jag sista passet på gamla mava. Det blev ett långt pass. 2245 stämplade jag ut. Det var mest pga snällhet som jag blev kvar så länge men det fanns grejer att göra också. Är inte så kul att lämna två sköterskor själva när en är på IVApromenad tillsammans med en kvällssyrra.

Idag står de simmning på schemat. Väntar bara på att sällskapet ska sluta jobba. Ska ta mig en tur in till stan alternativt Bergvik och shoppa en ny bikiniöverdel. Min är i minsta laget så det är på håret att "pöppera" smiter för en och det är ju inte så kul =P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0