Bio?

Helgen är kommen! Gud så gött det ska bli med en ledig helg. Fick förförfrågan om att jobba i helgen men tackade nej. Ska bli så gött att bara vara. Sen känns det inte så kul att jobba nätter i helgen heller. Blir två nätter nästa vecka så jag kommer vara knäckt när nästa helg kommer efter fram och tillbaka vändnings av dygnet.

Funderar på om jag ska lura med min pöjk på bio i helgen kanske. Vi har fribiljetter och presentkort, kanske dags att utnyttja dem. Frågan är ju bara om det är något vettigt att se på?

Annars blir det nog bara en allmänt lugn helg med ensammys. Jag har hört ryktas om att den där jag är i lag med ska meka bil nämligen. Får kanske ta en sväng till badhuset, men jag gillar inte det på helger. Har förutfattade meningar om att det är stimmigt och överflödigt med folk. Så tiden får utvisa vad som händer.
Marre kanske vill ha besök annars, vem vet.

Trevlig helg och fredagsmys!

Kommentarer
Postat av: Maria

Ja, gud ske pris för ledig helg! Idag ännu en gråtande kollega och jag väste till vår chef..... Ingen reaktion än men jag får nog fan =) Haha, inte jag som skapat spelreglerna och argumentera kan jag.

2011-02-18 @ 18:09:36
URL: http://fyratjejerifamiljen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0