Våren

Underbart vårväder senaste två dagarna. Har visserligen varit fler dagar men jag reflekterar inte över dem när jag är instängd på ett sjukhus eller någon annanstans.
Idag blev jag lycklig när jag äntligen fick tag på massören som jag har presentkort hos. Ryggen känns helt trasig, ena skulderbladet/axeln låser sig och ländryggen känns instabil/sned. Fick tid på tisdag kl 1130. Gud vad jag längtar! Tror den timmen på bordet kommer vara välbehövligt efter påskjobbandet.

Har suttit ute och solat korta stunder de två senaste dagarna. Men varje gång det blivit riktigt gött har det börjat blåsa, irriterande. Men det har varit gott så länge det varat i alla fall =)

Imorgon börjar påskjobbet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0