Här äre tyst

Har nog haft alldeles för mycket annat för mig för att kunna ta mig tid och knåpa ihop ett par ord här i bloggen. Men nu har jag tid =)

Ciabatta degen står på jäsning för första gången, 1 timme. Sedan blir det utbakning och 2 timmars jäsning igen. Hoppas verkligen att de blir ätbara annars har man verkligen ödslat med tiden. Ska försöka slänga ihop något gott med till fredagsfikat.

Igår tog mitt hockeylag SM-guld. Glädje. Tyvärr missade jag större delen av matchen. Men jag fick se de två sista minuterna i alla fall.  Patienterna väljer fel dagar att bli som sjukast på ibland..

Är alldeles för trött för att orka koncentrera mig och skriva nåt vettigt här känner jag...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0