En i mängden

Ja, det har man blivit nu. Skaffade en Iphone 4 för några timmar sedan. Känns bra än så länge. Dock är jag lite frustrerad över en sak men det får mina goa vänner på jobbet hjälpa mig med när det finns tid till det.

Idag trodde jag älsklingens syster skulle dö en sväng. Hon tänkte ta en promenad hem till mig så jag bestämde mig för att möta upp henne. När vi vänder och går tillbaka på den sträckan jag nyligen avverkat så ligger det en orm på vägen var på hon ökar takten med 200 % och skriker "vad var det? vad var det?". Jag svarade inte utan hängde bara på hennes tempo. Men tack vare hennes rädsla uteblev min. Usch och fy för de där så liven. En huggorm var det dessutom..

Kommentarer
Postat av: Maria

Orm redan?! Oj.Stackars krake vad den ska ångra sin tidiga "morgon"!

2011-04-06 @ 19:03:23
URL: http://fyratjejerifamiljen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0