Wrooooooooooom

Jobbigt att det redan är torsdag. Måndag då är det dags att kliva upp kl 0540 för att göra sig i ordninga och åka till jobbet. Känns grymt tungt just nu. Min kropp mår inget bra. Ryggen värker så gott som dagligen och då är de jobbigt att tänka på att snart ska man ta med den till jobbet oxå. På ett sätt är jag rastlös och längtar efter och jobba. Men jag ser det som något negativt. Man har inte varvat ner ordentligt under semestern helt enkelt.

I tisdags morse ringde kl 0500. Det var tungt. Men upp kom jag vilket var tur. Gissar att min goa svägerska skulle blitt jäkligt besviken annars med tanke på att vi skulle bege oss till Ullared och GeKås.
Jag sov jäkligt dåligt natten innan. Mycket oro i kroppen och konstiga drömmar. Inte så kul att drömma att pojken sin är otrogen. Skumt vare i alla fall.
Åter till GeKås resan. Gud va drygt de va me alla vägarbeten på vägen ner. Dock gick det ganska fort. Efter 4 timmar från avfärd stod vi på GeKås parkering och käkade frukost. Vid 11-tiden äntrade vi det gigantiska varuhuset. Tyvärr blev vi väldigt besvikna. Hade hoppas på att hitta en hel del kläder men tyvärr va utbudet dåligt för våran smak. Vi kom inte hem fattiga som var tanken kan man säga. Jag spenderade 663 kr! När jag var där första gången på egen hade spenderade jag närmare två tusen kronor. Efter två timmar hade vi tröttnat och lämnat de gigantiska varuhuset.
Kollade i alla affärer runt om kring men hittade inte ett jota där heller. Men men vi fick oss en dagstripp som spenderades mer i bil än affärer.

Igår var de en relativt lugn dag. Jag hämtade ut mina nya glajjor och min älsk blev som vanligt missnöjd då glasen inte fungerade denna gången heller. 12/12-08 enetrade han för första gången en optiker och försökte få ett par glasögon. Än så länge har ingen lyckats göra ett par glasögon som passar. Tycker jäkligt synd om honom.
Efter glajj hämtning lämnade vi av lite saker från Ullared som min syster och mamma skulle ha. Efter detta hjälpte vi min goa svägerska att skriva ett CV så hon kunde söka lite jobb.
En tur förbi svägerskan jobb blev det och efter det en tur till miniracingbanan. Kan säga att där hade ingen en bra dag. Var 3 st som körde sönder sina bilar....

Precis som alla andra kvällar spenderades gårdagenskväll framför tvn och datorn.

Nu får vi se va denna dag bjuder på.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0