Snorigt

Nu va de ett tag sedan jag bjöd in till inblickar i mitt liv.
Beror nog på att jag har jobbat och "slitit" och inte tyckt att jag har något att förtälja.
Helgen sprang iaf förbi med massa jobb.
Min kära pojks farfar gick och bröt lårbenshalsen i fredags. Vilket gav mig möjligheten att kika ner på akuten och se hur det gick för honom där nere. Gubben var vid gott mod. Han väntade på att bli röntgad när jag var där nere å titta in. Man trodde inte att han brutit något men efter en extra koll med en datatomografi fick läkaren "tji" för benet var av. Gubben hade tur och blev opererad redan på natten. Tydligen var det ett riktigt fint brott. Inga flisor eller andra konstigheter och det är ju riktigt gott att höra =)

Min pojks farmor har flyttat in här hemma. Igår åkte hon och jag samt underbara S till ÖB. Ojojoj vad tanten handlade =) Tror hon hade riktigt kul vilket var meningen med det hela.
Idag vill hon flytta hem igen. Farfar kommer hem på fredag och hon vill greja mat osv så det finns klart när gubben kommer hem.

Själv ska jag alldeles strax bege mig mot mitt jobb. Och vad det verkar kommer min älskling få fast jobb =) Jag är överlycklig för hans skull!!!

Kommentarer
Postat av: Marre

Måset komma ihåg att läsa din blogg oftare.. :D.. hoppas de gått bra med jobbet å att han fått fast.. <3

2010-09-28 @ 14:15:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0