Dåligt med sömn

Och bloggande också för den delen. Det går i perioder det där. Ibland har man liksom inget man förmedla med omvärlden. Ibland är livet lite tradigt helt enkelt =)

Idag har jag varit på Bergvik tillsammans med S i jakt på en doppresent. Jag mitt pucko (kan va någon annan oxå) har förlagt den doppresenten vi köpt. Letat genom hela huset utan att lyckats hitta den. Så jäkla drygt. Men nu har vi iaf fått en riktigt toppen present enl mig. En Bobbycar inhandlades. Alla barn måste ju ha en Bobbycar ju!
Och den ska vara röd!

Annars har jag inte gjort så mycket nyttigt idag. Natten som var innebar mycket bråkande med täcke och kudde. Sov alldeles för länge igår efter ha vakat av. Ville inte vakna av väckarklockan så jag vaknade först kl 16. Sånt är inte bra för nattsömnen. Men med tanke på att knatade upp redan kl 815 idag så ska de väl inte vara några problem att komma upp imorgon.

Har en bakdag framför mig så min tanke är att knalla upp redan vid 7-tiden imorgon. Amerikansk äppelkaka och Maja´s salladsbröd (http://hem.passagen.se/ango2/salladsbrod.html) står på repotoaren. Får se om jag slänger ihop nåt mera. Är gott att baka nu när kylan hittat hit (det faktumet gillar jag dock inte). Ska jaga snabeldraken genom huset med har jag tänkt. Köket ska städas sist av någon underlig anledning.



See ya!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0