11/9

Igår vad de 11 September. Minns fortfarande dagen när tvillingtornen föll till marken som igår. Kan säga att jag var rädd när jag satt där hemma i soffan hos mormor och morfar och tittade på CNN. När jag kom hem från skolan flög precis det andra planet in i det andra tornet. Mina tankar snurrade. Trodde att ett tredje världskrig skulle bryta ut.. Men det var då igår var en helt annan dag.

Hjälpte söta S att hämta lite reparationsmassa på Stuvbutiken. På vägen tillbaka hem fick S syn på "sin" hund tillsammans med hennes "låtsaspappa" vilket slutade med att S bara satt å skrek i bilen så jag fick vända om så hon fick hälsa på hunden. Efter ha stått å prata med "låtsaspappan" ett tag fick vi lov att följa med in till S´s mamma och min "svärmor" och säga hej. Var där en kort stund innan vi åkte vidare till huset så grabbarna fick sin reparationsmassa. Var kvar där en stund å fick mig en grillad burgare i magen innan jag åkte hem till min gos igen.

Hände inte så värst mkt igår kväll. Åt sen mys middag och sedan kollade jag på film på film på tvn långt in på natten. TIll ena filmen fick jag finsällskap i form av min gos =)

Idag är de söndag. Som vanligt på söndagar orkar inte ta för mig ett skit....
Ska väl spela lite Wii Fit Plus senare. Kul spel och igår körde jag lite muskelövningar så idag är vissa muskeler gott möra =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0