Full rulle

Borde det vara på mig.
Men jag segar ihop med jämna mellanrum.

Har iaf hunnit med följande:
  • baka en tårtbotten
  • lagt ihop smörgåstårtan
  • lagt på skinka på smörgåstårtan
  • lagt ihop blivande jordgubbstårtan
  • varit och handlat, kände ett behov att ha en "spritsare"
  • slängt i en hårfärg
  • diskat berget
  • dammsuga halva huset
  • tvätta ur hårfärgen ur huvudet
  • sen har jag plockat lite på borden

kvar att göra:
  • dammsuga klart huset
  • plocka klart på borden
  • vispa grädde
  • dekorera smörgåstårtan
  • slå in svärfars present (har bara haft 3 dagar på mig)
  • dekorera gräddtårta (inviga "spritsaren" =))
  • plocka in disken
  • diska ytterligare en gång
  • klä mig
  • koka kaffe
  • blåsa håret å syna hårtesterna
Det är nog det kvar att göra...
Varför sitter jag här för??

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0