Work work

Fick ett lite ovanligt uppvaknade imorse strax innan 6. Gubben låg och skrek och svor av smärta. Lite skrajsen blev man då men jag tänkte orkar han skrika och snurra runt i sängen är han inte döende.
Tog en lite stund innan man fick kontakt med honom och kunde fråga vad som gjorde så ont. Svaret blev att han hade kramp i vaden. Fick hjälpa han att räta ut den igen sen var han nöjd. =)
Nu är gubben hos tandläkaren, rotfyllning står på schemat. Tror att han kommer tillbaka hem sen. Han är lite orolig inför detta. De brukar ha lite svårt att få honom bra bedövad i munnen så han kommer nog känna sig mer misshandlad än vanligt tyvärr...

För ovanlighetens skull är det jobb helg (märk ironin). Tredje helgen på raken. Förra helgen var ju "frivillig", har svårt att tacka nej till extra pengar ;) Tror det kommer bli en toppen helg. Borde dessutom slippa doktorn oxå som är allt annat än min favorit.

Förra veckan var jag på 25årskalas och sedan dess har jag haft en låt på hjärnan konstant. En kollega satt och sjöng denna då och den slog rot direkt i huvuvdet på mig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0