Tränat?

Men tanke på den värken som jag vakna med imorse skulle man kunna trott att jag genom gått ett rejält träningspass. Men icke! Det var bara allt kravlande på golvet igår som gör sig påminnt. Nacken är öm, rump- och benmusklerna lika så. Jag ser bara positivt på detta. Hellre öm nack-, rump- och benmuskelatur än vad jag hade väntat mig. Jag trodde igår när jag gick lade mig att min rygg skulle va paj idag men det är den inte =) Har mycket hellre ömma muskler.

Nu är i alla fall alla streck fastlimmade på klänningen. Strax ska jag bege mig till stan med min söta S. Sedan när jag kommer hem ska symaskinen gå varm =) Har gett mig fan på att bli klar idag nämligen. För imorgon vill jag bara ha sovmorgon och vara nämligen =)

NU: Spackla fejan!


Så här ser klänningen ut just nu:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0