Sovmorgon

I morse när gubbens klocka ringde så var jag minst sagt svårväckt. Har visst lärt mig att inte lyssna till hans morgon alarm. Gubben fick butta lite på mig innan jag reagerade och då ljöd signalen högt vill jag lova =) Mobilen låg på laddning i natt och uttaget är på min sida och då krävs de att jag vaknar och lämnar över mobilen till gubben.
Det värsta med att ha mobilen på laddning är att jag blir alltid så klar vaken när hans mobil larmar på min sida (annars vaknar jag inte ens). Så när gubben begav sig till jobbet så låg jag vaken en lång stund och frös. Tillslut tog jag gubbens varma och goa täcke och lade över mitt eget och helt plötsligt sov jag som en stock =)

Gott att somna om och när man vet att man får sova någon timme till utan att ha dåligt samvete när ens egen klocka tillslut ringer.
Ska försöka hinna röja lite i garderoberna i vårt blivande rum idag så det blir smidigare när våra kläder ska in. Just nu är det kläder där som jag inte använder eller inte använder ofta. Ska nog försöka sålla i dem lite mer och sedan skänka till frälsningsarmen eller om det är röda korset som har sånna där klädinsamlingscontainrar stånas.
Efter detta blir det ett kvällspass på sjukan.

See ya

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0