Effektiv

Kanske inte riktigt. Har slappat en hel del i soffan men har trots det hunnit med att laga mat så nu står det fyra matlådor i kylskåpet. Så nu klarar både jag och gubben oss utan att hungra ihjäl idag och imorgon.
Hoppas bara maten är ätbar. Hade infrusen tacofärs som jag slängde i lite grädde och krossade tomater med oregano och basilka i. Till det lite färsk pasta.

Andra tvättmaskinen skriker snart på mig och vill bli upphängd. Tror vi har varit lite lata i helgen när det gäller tvättandet. Men jag tror att vi alla tre va ganska slut efter flyttandet i lördags. Brukar inte ha så mycket tvätt som det var idag. Min älskade gubben har ju lite "fobi" för att använda samma badhandduk mer än en gång. Detta resulterar ju i att på en vecka samlas det minst 6 handdukar i tvättkorgen som bara han står för. Men nu blir dem rena i alla fall så han kan duscha denna vecka också =)

Kreta -09

Nu "ropar" tvättmaskingen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0