101121

Har varit en riktig små seg dag idag. Vaknade redan klockan halv nio trots att jag somnade efter klockan två i natt.
Detta resulterade i att jag va ganska trött igen när klockan närmade sig tolvtiden. Kröp då ner i sängen och tänkte att jag skulle vila en liten stund. Sen försvann snabbt två timmar av denna söndag =)
Mycket piggare och gladare. Dock har jag ont i höger öga och det irriterar mig väldigt mycket. Dock gör de bara ont när jag tittar uppåt och till höger. Det borde jag ju kunna undvika men jag kan inte låta bli och prova och se om det fortfarande är ont =P

Söndagsmiddag är avklarad. Resten av potatisgratängen samt kassler.

Blir nog fika hos de nya husägarna ikvällinga.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0