Ledigheten är över...för denna gång

Det stämmer om ca 2 timmar ska jag infinna mig på jobbet igen. Om jag ska vara riktigt ärlig känns det faktiskt riktigt gott och gå till jobbet igen.
Det har varit lata dagar med vänner och familj. Hunnit besöka min mor å mina syskon i Degerfors, umgåtts med goaste S och självklart har jag hunnit med att träffa MM. MG har jag ju varit ute och promenerat med.
Staden har man tittat på. Studentpresent till världens bästa lillasyster har införskaffats, hon är förövrigt i Turkiet nu å latar sig i form inför studenten... Hmm tror dock att hon kommer vara mera sliten när hon kommer hem =P
Min älskade mor lämnade landet igår för en vecka på Kreta. Ja vad ska man säga, vissa har de gött helt enkelt.

Goaste S och hennes M har gett sig in i budgivning på ett hus så nu följer jag det med spänning. Två bud är lagda och i nuläget är det S&M som leder. Hoppas för deras skull att det går billigt för de ska renovera en hel del.

Igår blev det en spontan resa till Mariestad. Älsklingen min skulle åka dit och köpa sig en crawler. Vi fick med oss roliga B i bilen med. Resan var inte tråkig iaf =) Dock kom vi hem väldigt sent, runt halv 12. Det hade vi inte räknat med men men det är som det är. Godingen skickades till jobbet vid kl 7 imorse. Båda sov över första ringningen på alarmet, eller vi minns den i alla fall inte =P Som sagt snart min tur att åka med.

Igår klippte jag håret. Och för första gången på flera år är jag SKITNÖJD!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0