Halsen krånglar

Det känns så jävla typiskt. Jag var ledig i sju dagar som jag nämnt tidigare. Visst är det sjukt tråkigt att vara sjuk när man är ledig men det är fasen inte kul att börja känna sig sjuk samma dag som det är dags för jobb heller.
I förrgår kväll började halsen göra lite ont. Igår morse när jag vaknade jag var gör tjock. Somnade om och vaknade några timmar senare. Halsen kändes bättre men den var liksom "torr" och allt kändes obehagligt.
Gick ändå till jobbet för det var ju inte så att jag var sjuk.
Är inte det idag heller men halsen plågar mig. Inte ont men obehagligt som sagt. Brukar bli så här å det är sjukt jobbigt. Men men jag ska jobba ikväll och imorgon sen är jag lite ledig igen. Så de hinner nog värka bort fort.

Ha en skön lördag alla lediga.
Njut av friheten!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0