Duktig flicka

Lite så tycker jag faktiskt att jag har varit de senaste 3-4 veckorna. Kan inte skryta med att jag är ute och går dagligen men att jag faktiskt är ute och går 3-4 gånger per vecka. Jag är stolt över mig själv. Jag har fått in en rutin, en vana som jag mår bra av. Senaste två veckorna har jag dessutom "avancerat" och har med mig mina stavar på promenaderna =) Kanske inte är så avancerat men jag känner att promenaderna blir effektivare och svettigare. De går inte så mycket fortare men det känns bättre i kroppen iaf =)

Jag har nog glömt att berätta att min älskling har blivit med jobb. Är så himla glad och stolt för hans skull. Kan säga att vårt förhållande mår så mycket bättre nu. Har fått en lite ny kick, eller snarare gått tillbaka till hur det var när vi först blev tillsammans och det känns så jävla gott!! =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0