Sommarvärme =)

Nu är det andra dagen men riktigt sommarvärme. Så jävla underbart. Igår njöt jag väl inte så mycket utav den men idag har suttit ute och solat. Men först var jag tvungen å införskaffa mig lite solskyddsolja. Slängde den jag hade förra året när vi åkte hem från Kreta. Kändes onödigt då att dra med sig det hem. Men det var väl antagligen inte så mycket kvar i dem.
Förra veckan var jag ju ute å promenerade med MG. Då borde jag haft något skydd, fasen vad jag brände mig. Det var det som jag inte ville skulle upprepa sig. Verkar som det gått bra idag =)

Imorgon är det nattjobb som gäller. Ska bli en promenad med tremänningen med. Prognosen säger fint väder så jag hoppas på det. Får bara inte glömma å smörja mig innan promenaden på de utsatta delarna av kroppen.
Ska bli kul å umgås lite med tremänningen med. Va länge sedan sist tyvärr.

Är lite nervig me. Sötaste S och hennes M håller på och budar på ett hus. De blev nyss överbudade. Ska bli intressant å se vart det slutar. Vet att de båda är väääldigt sugna på detta huset.
Nu är de och tittar på ett annat. Får se va de säger om det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0