Sliten

Det kan man säga att jag börjar känna mig. Är viss skillnad att jobba 75 och 100% de känner jag redan nu efter två veckor. Men det är ju gott när lönen kommer i alla fall.
Har jobbat 4 dagar var ledig en (då gick jag på nålar för jag va tillfrågad att ta en extra tur) sen jobbade jag tre dagar till och såg fram mot en ledig helg, på lördag morgon ringde de och fråga om jag kunda göra natten, lockade mig med extra pengar så jag tackade jag (det handlar inte bara om en tusenlapp extra kan jag säga). Så igår gick jag runt som en zombie på min ledig dag skulle man kunna säga. Nu väntar två kvällspass sen är jag ledig 2 dagar innan jag avslutar med att jobba natt hela helgen lång. Ledig/sover måndag sen är det jobb igen =P
Vet itne hur jag tänkt när jag lade mitt schema =P Men men man får väl tänka på pengarna helt enkelt.

See you when I see you

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0